Sabtu, 23 Juni 2018

Nog steeds Worstelen tegen kanker, Jupe Crying Disease genoemd vloek

http://lingshenyao.xyz/inilah-pengobatan-untuk-kista-endometriosis-metode-ling-shen-yao/

Nog steeds Worstelen tegen kanker, Jupe Crying Disease genoemd vloek

 

Kunstenaar Yuli Rachmawati aka Julia Perez (Jupe) is gehecht aan de sexy afbeelding. In 2014 en fase vier van baarmoederhalskanker en tot nu toe nog steeds worden behandeld in het Cipto Mangunkusumo Hospital (RSCM). Wanneer bij de RSCM, vertelt Jupe dat de huidige situatie beter is. Het is gewoon een strijd om kanker te bestrijden is weliswaar vrij zwaar plus de negatieve stempel die mensen geven.Zie ook: Cervicale kanker weten, Ziekten die op Jupe vrouwelijkheid knagen

"" Veel mensen weten nog steeds niet wat baarmoederhalskanker is ... In mijn positie als publieke figuur om het gewicht van de gemeenschap te laten zien hoe ik me voel, "zei Jupe tijdens de inauguratie van tomotherapie-kankertherapie bij RSCM op woensdag ( 2016/12/21)

Ik heb veel verhalen gehoord van vrienden van kunstenaars die kanker hebben en bang zijn om hun voedsel te verliezen. In het begin was ik ook bang, laat staan ​​dat je weet dat ik publieke figuur sexy noem, dus mensen zeggen dat dit vervloekt moet zijn, dit moet zijn omdat het te sexy is, ze kantelen het verhaal, "vervolgde Jupe terwijl hij tangis vasthield.Pada Jupe bekende Dat voedsel zal niet verloren gaan. Hij durfde onmiddellijk te openen en onmiddellijk medische hulp in te roepen. Tijdens Jupe Cancer Treatment zei dat hij veel hulp nodig heeft in plaats van genade

We hebben geen behoefte aan 'oh medelijden ... oh medelijden'. Wij als kankerpatiënten ondergaan al deze zijn moeilijk maar kunnen. Stimuleer dit allemaal te doorstaan, "" besloot Jupe. Lees ook: baarmoederhalskanker maakt dat Jupe alleen kind kan krijgen via Titipan Rahim

(fds / up)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar